Najnowsze Wpisy

KONCERT Komentarze (7)
25. kwietnia 2004 13:24:00
linkologia.pl spis.pl

!NOTKI!

UWAGa! W ten piątek w Sopocie jest koncert Jeden osiem L ZA DARMO zapraszam wszystkich! koncert o godzinie 15.30 (tak mi się zdaje)ZzAaPpRrAaSsZzAaMm WwSsZzYySsTtKkIiCcHh!!! Ten kincercik moze byc fajny, jesli ktos lubi Jeden Osiem L no ale szkoda że w sopocie. No to pozazdroszcze tym co mieszkają w sopocie lub blisko Sopotu. Ale fajnie kocert za darmo!! Ciekawe kto to organiizuje:) Wiecie co się dowiedziałam! Że moja koleżanka chodzi z jednym z gostkiem z Jeden Osiem L. Fajnie ma bo on ma fajny głos le nie jest za piękny no ale nie liczy się tylko charakter!!!!!! No ja nie wiem co jest granie. Nikt tutaj nie wpada, ale wszyscy mówia że na poczatku robienia blogu to jest tak zawsze że nikt nie przychodzi. Mam pomysł, że narazie bedę tu pisac wiersze i cos jeszcze dorobie(jakies linki czy coś) i wwtedy zaczne sie reklamować no i będzie tutaj więcej osób, a wogule to kiedyś taki gościu mi napisał, że nie robie bloga dla kogoś tylko dla mnie , no ale jak mam tak robić. Przecierz ja chcę, zeby mój blogus sie wszyskim podoba.  A tak to napiszcie w księdze gości albo w komentarzach czy wolicie krótkie czy długie notki. Bo nie wiem jakie pisać.

didl_blogus : :

Bez tytułu Komentarze (5)
25. kwietnia 2004 13:16:00
linkologia.pl spis.pl

!NOTKI!

Wiecie co!! Będę tu chyba pisac wiersze i kawały bo tu trochę nudnawono. Właśnie! Że terz wcześniej na to nie wpadłam.....zaczynam od dziś.A tak przy okazji to dlaczego nic nie komentujecie nawet nie piszecie w księdze gości proszeeee... czy tak trudno napisać pare słów o moim blogu, przecierz to nie jest wymęczające. Wiecie jak mi jest z tego powodu przykro!! Przecierz kazdy z was ma bloga i chyba każdemu jest przykro jak nikt nie przychodzi na waszego bloga albo jak pisza że im sie nie podoba blog. JA ZARAZ ZWARIUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

didl_blogus : :

Bez tytułu Komentarze (3)
24. kwietnia 2004 16:51:00
linkologia.pl spis.pl

 siemka

!NOTKI!

dziś normalny dzionek byłam w kościele na 11,

no i dzisiaj przyszli goście bo tata ma imieninki,

siedzieli do 3.00 nad ranem. Było fajowo,

no a ja siedziałam przy kompie i... pisałam notki na moim blogu

Ale nie nażekam

 

                                                                                           

 

didl_blogus : :

Bez tytułu Komentarze (3)
22. kwietnia 2004 17:39:00
linkologia.pl spis.pl

To mój pierwszy bloguś

Nie wiem czy sie wam spodoba,

dlatego dodałam tą sondę

głosujcie i komentujcię

{ wpiszcie się do księgi gości}

 

didl_blogus : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

atomistyka | warszawa-stuttgart | tylko-prawda | aneczka-1308 | agnes13 | Mailing